wELcOME


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 17, 2009

Minggu open house

huh.. sana sini ada open house... aku jugak tak terkecuali untuk dijemput ke open house..
ada sekali tu sampai 4 rumah kene pergi.. waaaaa...
semalam aku ada 2 jemputan.. satu kat ampang n satu kat shah alam... aku pening fikir... last2, aku amik keputusan untuk tidak pergi ke ampang..
ampang tu rumah junior aku.. lalu, aku bagi msj kat dia.. yang menyedihkan aku.. dia tak balas lansung msj aku... aku rasa macam dia marah jerk.. tapi aku nak buat ape... harap dia faham ngan situasi aku... lalu petang tu aku g lah shah alam, (rumah bos aku)..
aku g ngan engineer aku.. perempuan (aku naik kereta honda dia)..
sampai jerk aku kat sana aku ingat ramai buddak office aku.. datang2 hanya sorang dua jerk.. aku malu r.. lepas aku lepak2 makan... ramailah budak office yang datang.. ape lagi.. kena kutuk lah aku... hahaha.. akuwat tak tahu jerk..

pagi ahad, pagi2 aku dapat msj jemputan rumah terbuka kat klang plak (rumah junior aku yang paling rapat ngan aku) aku tak dapat nak g lah... jauh tu,,, aku mintak maaf kat dia. aku betul2 tak dapat datang.. kepada semua yang telah menjemput aku tok open house rumah dia, aku ucapkan terima kasih..

No comments:

Post a Comment