wELcOME


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 26, 2010

aNUGERAH jUARA lAGU

haI uolss... ape khabo uols...
nie dik non nak bercerita paada uols kan...
hahaha...eee gedik aku...
Seperti kOrang Sedia MakLumKan.. Juara Lagu DAh pUn menguMumKan 14 buah lagu yang terpilih.. Lagu2nya korang carik sendirilah yerk..
anyway, aku just nak ucap tahniah lah pada yang dapat tu kan...
terutama my peberet song...ku ada kamu By Adira,ciptaan sepenuhnya oleh edry abdul Halim... Yang len best gaak...

tapi, aku rasa cam kureng best tatkali faizal tahir menyanyikan lagu selamat malam.. dahlah persembahan penutup.. macam nak suh selamat malam terus jerk.. perrgghh vocal memang menjengkelkan...

yang aku nak tanya nie, memanglah juri profesional kan... aku rasa lagu selamat malam tu kekuatan dia pada selamat malam jerk... perlu kew lagu sebegitu... o.klah kalu pasal lagu,tapi juri tak rasa ke suara si FT tu cam tu... aduhai...

sepatutnya, adbah noor lagi layak r aku rasa.. dengan vocal nya yang perrgghhh~~~
n lrik lagu yang agak berbunga sikit tu...napelah tak dipilih oleh juri...

hello juri, i taulah uols pandai dalam muzik... tapi nilai r betul2 kan... huh... anyway, juri..lagu2 yang lain semua nya o.k.... tak sabar nak tengok mereka pada 19 Januari 2011...

p/s : kesian tengok muka alyah masa pengumuman..dia tak dapat..tapi adibah noor stedy.. kak dibah..saya dah mula jadi peminat kak dibah....


sampai tu jerklah... dik non bukan nak mengkritik,cuma nak bagi idea~
hahahaha

No comments:

Post a Comment