wELcOME


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 24, 2010

SahaBat, rakan & tEmAN

bEB... Korang Mesti Tertanya-tanyakan... Nape AKu Letak Tajuk NiE...

1stLy, aKU Nak TANYA R KORANG... adA kE pERBEZAAN antara sahabat,rakan & teman.
mesti korang confuse kan... rileks2... nie bukan masuk SPM pun. Anyway, benda nie aku penah discuss kat tempat keje aku.. HANGat JuGAKLAH tajuk nie aku buat...(biasalah, kalu tak hot,bukan aku maknanya..)

o.k...o.k..berbalik kepada tahuk aku nie..

aku penah memikirkannya.. nie pendapat dari aku lah kan... (kalu korang tak terima korang nye pasal r...ada aku kesah)...amboi...amboi..(kate azwan ali)

o.k...aku memang dah spesifiikasikan 3benda nie dalam idop aku...

Sahabat : diorang nie adalah orang yang paling rapatlah ngan aku...dia nie orang yang sanggup berkorban untuk aku... maksudnya,walaupun aku susah dan senang..tetap dia bersama aku...

Rakan : orang2 nie tergolong pada kawan2 biasa akulah..ala,yang just nak bertegur sape jerk ngan aku..tak amik berat sangat pasal aku... just say hi kat aku pun aku anggap rakan or lebih dekat kawanlah!

teman : ihiks.. bab teman nie adalah orang yang sentiasa dihati. dialah yang mengambil berat ngan aku..alah..payah nak cakap... pasangan chenta aku lah! ish...


so, korang rasa ada perbezaan tak ape yang aku cakap nie... Kalu tak puas hati commentlah!!!

p/s : baru tengok rancangan bersamamu kat TV3.dimana 3 sahabat sanggup menjaga sahabatnya yang tengah sakit disimbah asid..

****aku sayang sahabat aku walau ape pun dia buat kat aku****


Best Friends and Friendship Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook
Share Comments & Graphics - Friends Layouts - Photobucket

No comments:

Post a Comment