wELcOME


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 24, 2010

kAwan Karib

Hurmm... Hari nie.. Kol 1 pAGI TANGGAL 25hb April 2010.. aku start mencoretkan luahan hati nie... Tadi Aku dapat msj DARI KAWAN BAIk AKU... dia cakap tolong jangan ganggu saya..

aku rasa begitu sedih sangat.. aku hargai dia... korang tahu.. setiap ape yang dia wat kat aku, aku sentiasa hargainye... banyak jasa dia kat aku... aku akur kehendak dia...
aku tak leh r dengar lagu nasyid Kepadamu Teman...lagu tu memang aku dengar mesti teringat kat dia.. bait2 lirik dia


Penyanyi: Brothers
Tajuk Lirik Lagu: Untukmu Teman

Di sini kita pernah bertemu
Mencari warna seindah pelangi
Ketika kau menghulurkan tanganmu
Membawaku ke daerah yang baru

Kini dengarkanlah
Dendangan lagu tanda ikatanku
Kepadamu teman
Agar ikatan ukhuwah kan
Bersimpul padu

Kenangan bersamamu
Takkan ku lupa
Walau badai datang melanda
Walau bercerai jasad dan nyawa

[ Untukmu Teman lyric found on www.lirik.my ]
Mengapa kita ditemukan
Dan akhirnya kita dipisahkan
Munkinkah menguji kesetiaan
Kejujuran dan kemanisan iman
Tuhan berikan daku kekuatan

Mungkinkah kita terlupa
Tuhan ada janjinya
Bertemu berpisah kita
Ada rahmat dan kasihnya
Andai ini ujian
Terangilah kamar kesabaran
Pergilah derita hadirlah cahaya.

LAGU NIE WAT AKU MENITISKAN AIR MATA...

AIR MATAKU BERLINANG LAGIII

No comments:

Post a Comment