wELcOME


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 18, 2010

tak tahu ape ingin aku coretkan disini... rasa dah lama tak update... guys..

aku sedang dalam kesedihan... korang pasti ada best frenz kan... begitu jugak aku..
kami kenal sewaktu aku belaja di Poly Ungku Omar... Waktu tu aku sem 3.... Kawan Bek aku nie baru sem 1.. kami rapat sangat,,, kami belaja disana..suka dan duka bersama... kalu aku susah dia selalu tolong aku... aku dok hostel.. aku nak makan kat luar dia sanggup datang (dia dah dok rumah sewa)... aku rasa kami dah macam adik beradik dah,..
semua yang ada pada aku aku kongsi ngan dia..

Tapi sejak kebelakangan nie kami bergaduh besar... dia cakap dia tak puas hati ngan aku pasal menceritakan keburukan dia pada orang lain... sedangkan aku tak tahu ape puncanya... aku rasa sedih gler... tapi nak wat camne... aku pun dah cakap aku takkan ganggu dia...

So, sampai skang aku dah tak contact dia.. kalu aku dok sorang mesti aku teringat kat dia... yerklah..orang yang banyak berjasa ngan aku kan..

tapi tu dulu..skang nie semua dah berubah... dia pun dah abis blaja... aku dah agak dah..bila dia habis blaja mesti dia akan berubah..

Adakah sangkaan aku betul..dia kawan ngan aku hanya sekadar untuk kawan blaja jerk,.
ada gak kawan2 kate cam tu..pasal aku nie jenis pemurah... (kawan aku katelah) ..

aku redha ngan ape yang terjadi.. aku doakan dia sentiasa ceria ngan kehidupan dia...

hurm... dalam masa yang sama gak, aku jatuh sakit... tulang belakang aku bengkak... sewaktu aku menulis coretan nie pun still sakit... aku cuba share ngan dia.. tapi dia wat tak tahu jerk.. guys... doakan aku cepat sembuh k.. sok aku nak g jumpa Doktor pakar.. Harap2 takde ape2...

k guys..aku nak sambung study... aku nak exam nie... sambung len kali... daaa...

No comments:

Post a Comment